Door Edwin Helvrich op 29 oktober 2015

Ons hoofd koel houden

Het is belangrijk dat wij als Partij van de Arbeid ons hoofd koel houden en ons niet laten opjagen door radicale tegengeluiden. De opvang van vluchtelingen in Harlingen staat voor ons niet ter discussie. In een tijd waarin er een grote vluchtelingenstroom is en de winter eraan komt, past het niet om mensen die gevlucht zijn en wiens hele bestaan onzeker is geworden op straat in de kou laten staan. Laatst heeft de gemeente zes dagen noodopvang geboden en wij staan ervoor open om onze bijdrage te leveren. Dan kan het gaan om noodopvang, een AZC (wat wij niet meer hebben) of meer statushouders huisvesten. Als sociaaldemocraten kunnen en moeten wij de vluchtelingen helpen. Opvang van deze mensen is wel het minste van wat wij voor hen kunnen doen. Het gesprek hierover met onze inwoners gaan wij niet uit de weg. Mensen in nood moeten altijd op Nederland en de Partij van de Arbeid kunnen rekenen.

Wilt u reageren stuur dan een mailtje naar [email protected]

Edwin Helvrich

Helvrich, Edwin A.S. Talmastraat 65 8862 WT Harlingen Tel:  0517-234364 PERSOONLIJKE INFO Ik ben Edwin Helvrich, ben 45 jaar en ben geboren en getogen in Harlingen. Ik ben leraar aardrijkskunde en geschiedenis aan de RSG Simon Vestdijk. Graag wil ik voor de Partij van de Arbeid lid van de gemeenteraad van Harlingen blijven. De afgelopen

Meer over Edwin Helvrich