Hij is er weer Sjantermiddag PvdA Harlingen 1 mrt 2020

20 februari 2020

Op zondag 1 maart bent u weer welkom op onze  Sjantermiddag!

Hoe laat?:      14:30 tot 17:00
Waar?:          in de Lichtboei

Kom praten met sociale en culturele doeners in onze gemeente! Eerste drankje is van ons!

De middag zal onder leiding staan van Habtamu de Hoop. Habtamu is raadslid voor de PvdA in onze buurgemeente Súdwest-Fryslân en jullie kennen hem misschien wel als presentator van het Jeugdjournaal. Ook was hij finalist in het programma Op weg naar het Lagerhuis. Een echte debater dus die de touwtjes strak in handen houdt.

Het belooft weer een interessante middag te worden.
We gaan dit keer aan de hand van scherpe stellingen in discussie over de gemeente Harlingen nu en in de toekomst. We willen echt graag weten wat er bij jullie speelt. Dus maak van je hart geen moordkuil en kom 1 maart lekker sjanteren.

Om goed uit te leggen waar de afgelopen tijd aan gewerkt is en wat er nog staat te gebeuren, zijn de drie wethouders ook aanwezig. Paul Schoute, Harry Boon en onze eigen Hein Kuiken zullen hun visie geven over de stellingen en de staat van Harlingen, Midlum en Wijnaldum. Daarna is het aan het publiek om met elkaar in discussie te gaan. Uiteraard is er ook tijd voor muziek en een drankje.
We hopen jullie allemaal te zien op zondag 1 maart vanaf 14.30uur. Het eerste drankje is als vanouds weer voor onze rekening
Met vriendelijke groet,
PvdA Harlingen

U Komt toch ook?

Waar ben je naar op zoek?